سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فتح انفاق و جهاد - صدای وحی


ساعت 3:58 عصر شنبه 85/3/27

       چرا در راه خدا انفاق نکنید در حالی که میراث آسمانها و زمین همه از آن خداست و کسی چیزی را با خود نمی برد! کسانی که قبل از پیروزی انفاق کرده اند و جنگیدند با کسانی که پس از پیروزی انفاق کردند یکسان نیستند؛ آنها بلند مقام تر از کسانی هستند که بعد از فتح انفاق نمودند و جهاد کردند؛ که خداوند به هر دو وعدۀ نیک داده است؛ و خدا به آنچه انجام می دهید آگاه است.

       کیست که به خدا وام نیکو دهد و از اموالی که به او ارزانی داشته انفاق کند تا خداوند آن را برای او چندین برابر کند؟ که آن پاداش پرارزشی است!

این پاداش بزرگ در روزی است که مردان و زنان با ایمان را می نگرید، که نورشان پیش رو و در سمت راستشان بسرعت حرکت می کند و به آنها می گویند: بشارت باد بر شما امروز به باغهایی از بهشت که نهرها در زیر درختانش جاری است؛ جاودانه در‌ آن خواهید ماند! و این همان رستگاری بزرگ است!

       مردان و زنان انفاق کننده، و آنها که از این راه به خدا «قرض الحسنه» دهند، این قرض الحسنه برای آنان مضاعف می شود و پاداش پرارزشی دارند!

        بدانید زندگی دنیا تنها بازی و سرگرمی و تجمّل پرستی و فخر فروشی در میان شما و افزون طلبی در اموال و فرزندان است، که همانند بارانی که محصول و سودش، کشاورزان را در شگفتی فرو   می برد، سپس خشک می شود به گونه ای که آن را زرد رنگ       می بینید؛ و سپس تبدیل به کاه می شود! پس بنگرید که در آخرت، عذاب شدید است یا مغفرت و رضای الهی؛ و به هر حال زندگی دنیا چیزی جز متاع فریب دهنده نیست!

 

 


¤ نویسنده: مهدی آذرنگین

یاران الهی::نظرات( )

صدای وحی

صفحه نخست
وررود به مدیریت
پست الکترونیک
آشنایی با مدیر وبلاگ:::مهدی
 RSS 

:: بازدید امروز ::
2

:: کل بازدیدها ::
53903

::فهرست::آرشیو ::

امید به خدا و زندگی
هدایت الهی
انفاق برای خدا
بهار 1385
زمستان 1384

:: لینک به وبلاگ ::

فتح انفاق و جهاد - صدای وحی

:: اوقات شرعی ::

:: یاران الهی::




.: شهر عشق :.
عکس
سر چشمه
بوی یاس سپید
خاک خسته

:: خبرنامه وبلاگ ::

 

:: موضوعات وبلاگ ::

:: موسیقی ::